Bli inplastad!

Snart blir man inplastad här hemma. Ska börjas fasadmålas och då kommer hela huset plastas in. Just nu tvättar de fasaderna tror jag. Stökat ute sen tidig morgon, så jag fick ingen längre sovmorgon.  I Helgen var jag och min älskling till Göteborg på min systers bröllop. Fantastiskt fint, min syster var så vacker. Meningen det skulle vara utomhus men vädret var inte på vår sida, utan det regnade oavbrutet :(  Blev inne i festlokalen och jag fick vara tärna :) Festade där i några timmar med god mat och massa sprit. Söndagen var jag fruktansvärt bakis, på det skulle jag städa hyrlägenheten vi sovit i... PINA! Men efter att fått i mig lite mat, värktablett, vätskeersättning mådde jag iallafall ok och vi kunde ut och äta mat på stan innan det var dax att ta tåget hem till Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0