Vägra trötthet!

Just nu jätte trött men har ingen ro i kroppen. Är så mycket uppe i varv men orkar ändå inte göra något. Fumlade om kring på jobbet idag bara känndes det som. Spillde ner mig med kaffe, känns som jag är i en bubbla där jag lallar på. Nåja jag själv som lagt mitt schema så ska inte klaga, gjort fyra dagar av nio nu bara att hålla igång. På måndag åker vi till New York en vecka. Inte så länge kvar och jag är jättenervös för flygresan. Nio timmar på ett flyg är inget jag ser framemot. Så nästa tisdag denna tid har vi nog vaknat och ska äta frukost på hotellet då New York ligger sex timmar efter Sverige. Sen ut och kolla på staden och kanske shoppa lite :) Kommer bli hur häftigt som helst det är jag säker på! Behöver lite semester nu med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0