Duracell duracell...

Uppe med tuppen och har tvättstugan på min lediga dag. Tråkigt men nödvändigt då speciellt underkläderna sinar. Idag ska jag in på stan och klippa mig :) Behövs nu så slitet mår dåligt av att se mitt stackars hår. Tänkte klippa av det rejält men nu börjar jag bli feg. Lutar åt axellångt och lugg hoppas det blir bra. Tänkte göra allt idag så jag bara kan vara LEDIG imorgon. Göra ingenting om jag inte vill, bara slappa. Har haft tio arbetsdagar på raken ledig två dagar nu sen köra hårt med nio arbetsdagar sen bär det av till New York. Ska bli alldeles alldeles underbart att komma till den fantastiska staden sen att dollarn är väldigt låg just nu gillas såklart väldigt mycket :) Nä nu ska jag slumra en stund innan springa ner i tvättstugan igen. Topp att den ligger i samma trappuppgång, gör inget att men ser helknasig ut på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0