BORING!

Shit vad uttråkad jag är! Legat o halvslumrad på soffan ett tag nu men så jäkla varmt så bara vridit o vändit på mig. Kärleken är på kryssning och kommer hem imorgon kväll, saknaden är stor vill ha honom här och kramas med mig. Ska väll lägga mig snart men vet jag kommer ha assvårt att somna när själv så drar ut på det. Grymt mörkrädd så blir till att sova med lyset tänt :( Sista dagen att jobba imorgon sen semester tjohoooooooooooooooooo! Hela 3 veckor, grymt skönt behöver det verkligen nu då det bara blir tyngre och tyngre att gå på jobbet. Bläää vad det är varmt här i vardagsrummet men vill inte öppna nu då det kom in en stor flygmyra förut som tog evigheter innan den flög ut igen. Fläkten får gå på högvarv! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0