Utan rubrik!

TRÖTT! Skulle mer en gärna krypa ner i sängen igen. Antar att det är väldigt många som känner så på en måndagsmorgon och speciellt nu på vintern. Haft en skön helg, i fredags efter jobbet blev det en shoppingtur med Sara. Fick ju presentkort på H,M och Vero Moda, blev en brun tröja med knappar i halsen samt ett par svarta assnygga jeans på Vero Moda. På H,M blev det en vit t-shirt, hello kitty  bodyspray i 4-pack( gillar söta dofter fanns bla bubbelgums doft i) örhängen med rosetter samt stor vit kula, mascara, leopardtights i grått och svart. Var väll det jag hittade men här ändå pengar kvar hos H,M :) härligt. I lördags hälsade jag på Carola och hennes två små barn, myspys :) . Igår blev det tvättstugan och sova på soffan. Skönt det för nu har jag en tuff arbetsvecka framför mig. Jobbar kväll 6 av 7 dagar denna veckan samt lite extra på timjobbet, på torsdag är jag ledig men då har jag statist jobb hela dagen. Nu dags för frukost tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0