Statist!

Igår på min enda lediga dag denna vecka var jag in och var statist. Jobbade från 12-21.30 eller vi fick vara med först vid halv sju på kvällen. Lång väntan brukar det vara men detta var det längsta jag väntat, tur det fanns många trevliga statister att prata med annars blir det olidligt att sitta. För man får ju inte gå iväg så långt, kan bli inkallad när som helst. Jag och tre till skulle föreställa människor i ett konferansrum. Fick grå kavaj och grå kjol på mig samt blå slips och fruktansvärt fula klackskor som fötterna höll på att dö i. Det vi var med i var en reklamfilm för ett telefonbolag, Marcus Schenkenberg spelade en huvudroll. Väldigt trevlig var han , gick runt och pratade med alla. Tydligen kommer det börja sändas ganska snart, får se om man syns en sekund. Såfall bara min rygg då jag satt med ryggen mot kameran. Kul att göra sånt här ibland, bra mot min blyghet då man måste umgås med folk man inte känner en hel dag. Måste man bjuda på sig själv, kan inte sitta som en mussla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0