True!

Segare än segast är tillbaka. Hunnit hända en massa sen jag skrev sist. Haft semester nu i tre veckor som började med mycket sorg. En väninna till mig Tess avled i cancer 34 år gammal, kämpat tappert i över ett år. Glad jag hann träffa henne en sista gång. Hon var en så otroligt glad tjej, tittat på foton på henne och hon ler på princip alla. Så snäll och med ett så stort och varmt hjärta. Sen var hon väldigt vacker, hade bland de finaste ögon jag sett. Så jag har inte mått bra som ni kan förstå. Otroligt tungt! Glad att jag och min älskling kom i väg på en resa till Golden Sands Bulgarien så jag kom ifrån lite. Där vi hade en toppenvecka med alldeles för mycket festande haha...Men ölen var billig så blev lätt man tog några öl på dagen. Lite senare vin på balkongen som avslutades med utgång. Hade riktigt roligt, blev inte så brun som jag önskade bara.. FRÄS! Nu sista dagen jag är ledig, tillbaka till jobbet imorgon. Ska både bli tråkigt och lite roligt. Det klassiska efter semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0