100 procent ytlig?

Börjar komma in i en period när jag bryr mig mera om mitt utseende igen. I vintras sket jag fullständigt i det. Lust att göra en spray-tan nu innan bröllopet men där jag tänkt göra det har de inte fått in det än... Suck! Hade bara kostat mig 95 kronor då jag har ett presentkort där. Hoppas de hinner få in det, vill ju vara brun och fin då. Måste ge mig ut på klänningsjakt med, skitsvårt o bestämma om jag ska ha halvlångt eller hellångt. Ska ta en repa in på stan någon dag och kika runt :) Sen tänkte jag slinga mitt hår ljusare men får vänta tills nästa månad då pengarna inte riktigt kommer räcka till. Har massa födelsedagar som ska inhandlas presenter till bla min älsklings samt ja bröllopspresent etc. Tror det får bli nåt hemmafix, någon snygg toning. Känn dig träffad Sara då jag tänkte ta hjälp av dig ;) Well kanske ytligt men just nu tycker jag att det är roligt :)

Kommentarer
Postat av: saris leopardis

hehe jag hjälper så gärna till, det vet du! =)

2011-05-03 @ 01:11:23
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0