Personal shopper...?

Någon där ute som behöver en personal shopper?? Jag är inte utbildad, men har med åren blivit duktig enligt andra och även av mig själv att när jag ser ett plagg så kan jag tänka ut vad som passar till o vem som skulle passa i det. haha lite skryt ;)  Skulle vara superroligt att gå den utbildningen. Hmmm alltid något som jag själv kan tycka att jag är bra på annara är jag blygsam...
Såg denna på H,m! Tror den ska få följa med hem nästa gång jag är på stan :)


Visit hm.com


Kommentarer
Postat av: saris leopardis

Ja du är superduktig på det där, med kläder, smycken och allt, behöver du en make up artist när du blivit stylist så slår vi oss ihop =) pöss

2010-09-13 @ 12:06:21
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0