Lugnt och skönt!

Har haft en lugn och skön helg! Ingen utgång blev det funderade på det i lördags, men blev en lugn kväll hos Sara. Snackade lite och drack ouzo. Hon var precis hemkommen från Grekland så hon hade köpt med en flaska. För er som inte smakat så smakar det lakrits eller hostmedicin. Man ska blanda ut det lite med vatten. Var där några timmar innan tog tunnelbanan hem , tur nog lugnt på t-banan inga stora skräniga gäng på. Missade precis bussen när kom till Brommaplan blev till att gå hem. Tar max tio minuter men är man mörkrädd som jag så är det nog långt. Precis när jag nästan är hemma så kör det förbi en bil med tre män i, som jag ser vänder längre bort. Blev så rädd att jag galopperade sista biten hem. Helt skakis när jag kom in, inte säkert de skulle gjort något men kan inte vara nog försiktig.
Igår blev det besök hos finaste C och hennes små barn. Fick hålla lilla W tremånader i famnen  och ohhhh vad fin han är. Var så lugn och fin och har de mest fantastiska blåögon. Kanske något hon växer från då många små ändrar ögonfärg ju äldre de blir.
Idag är det dax för jobb igen. Ryggen har gjort sig påmind i natt igen, haft svårt att ligga som jag vill. Har gjort så förbannat ont, men hoppas det släpper snart. Haft ont över en vecka nu av och till. Har väll gjort en dum vridning på jobbet bara för att jag ska vara duktig och göra allt själv hmmm...

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Ja den va verkligen jätte mysig :) Allt bra?

2010-09-13 @ 17:37:08
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Sv: Tack så mycket :)

2010-09-13 @ 21:11:40
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0