Svårt att låta bli!

Har ju en snacksfri månad och försöker låta bli allt med för mycket sött eller salt i. Igår syndade jag ... :( köpte med mig kanelbulle och dammsugare när jag hälsade på Carola. Kunde inte låta bli och var ju kanelbullens dag. Tur vi tog en riktigt långpromenad efter och plus att jag drog barnvagnen både upp och ner runt sjön. Tur det är mycket backar i Sundbyberg, bra träning det ;)  Jag bantar inte, vill bara bli lite piggare och gladare och tror mindre socker kan göra susen...

Kommentarer
Postat av: josefin

haha, helt rätt att man fick fuska lite.. ja kunde inte heller låta bli kanelbulle igår. dock köpte jag min på 7eleven så i slutändan va den inte så god, mest torr =(

2010-10-05 @ 20:59:29
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Var med och tävla om en bloggsvar inbjudan på min blogg om du vill! :)

2010-10-05 @ 21:28:18
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0