Shoppinggalen duracellkanin har hoppat runt i stora staden...

Ahhhh vad skönt! Hemma igen efter att ha tillbringat 6 timmar på stan. Åkte in redan åtta på morgonen, var på gratis frukost på Vero Moda. Bjöds på mackor och smooties, kaffe el te. Sofi Fahrman visade höstens mode och alla vi som kom fick en goodiebag med bla mascara och ett långt silverhalsband. Mascaran hade jag redan så den skickade jag till min lillasyster i Göteborg. Blev inte så mycket shopping där, hittade två par leggings i ljusbrunt och jeansblå. Samt en grön långärmad tröja med nitar på axlarna. Fick några presentkort när jag fyllde år som jag shoppade loss för nu. Köpte dessa Kanonsnygga på. Hittade dessa på Din sko. Sen blev det två par knästrumpor i kamel och vinrött, samt svart halsduk från Lindex. Hade ett presentkort på Åhlens med där jag hittade knästrumpor i mörkblått, hudkräm och rengöringskräm för ansikte, boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson. Väldigt nöjd men nu blir det ingen mer shopping denna månad även fast det inte kostade mig många kronor :)

Kommentarer
Postat av: saris leopardis

jättefina höstskor =)

2010-10-04 @ 00:55:47
Postat av: sara

Åh vilka fina skor! Vill ha!!!

2010-10-05 @ 13:10:14
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0