Min kalender den närmsta tiden..

Så här ser min kalender ut just nu:  V. 44 jobb måndag, tisdag, ledig onsdag,jobb torsdag,jobb extra fredag, ledig lördag, jobb extra söndag.
V.45:Måndag: Jobb och kurs eftermiddag Tisdag: Ordinarie jobb förmiddag och kväll på extrajobbet Onsdag: Ordinarie jobb dag Torsdag:Ordinarie jobb dag Fredag: Extrajobbet både dag och kväll Lördag: Ordinarie jobbet dag och extra på kvällen Söndag: Heldag på ordinarie jobbet.
Sen vill jag hinna med och träffa kompisar med under den tiden. Önskar just nu att jag kunde dela på mig, känner att jag inte räcker till. Gillar att jobba inte det att jag klagar men vill hinna så mycket annat med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0