Mardrömmar= Då händer bra saker!

Haft en hel del mardrömmar på sista tiden, riktiga otäcka som fått mig att vakna med gråten i halsen och en oro känsla. Det sägs ju att mardrömmar betyder att bra saker kommer att hända men just nu undrar jag om det stämmer. Har hänt en sak som får mig att känna oro och som jag gör att jag just nu går runt och grubblar. Men ärlighet varar längst och skiter det sig på grund av det så är det inget att ha får tänka så.
Aja! Idag blir det klippning, ska bli med hellugg om frisören gör som jag vill ;) Färgade håret igår och det blev väääldigt mörkbrunt kan jag säga. Så nu kommer jag nog få höra mera frågor som vilket land jag kommer ifrån? Hur jag trivs i Sverige? Etc...
Efter klippningen ska jag träffa fina Erica för en fika. Igår träffade jag vackra Carola och hennes söta charmtroll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0