Im back!

Blivit många dagar som jag inte varit här inne. Haft fullt upp bokstavligen och hjärnan har inte riktigt varit med haha. Stått still när jag varit på väg att skriva och då har jag blivit arg och loggat ut igen. Ja vad har hänt jobbat som en toka och kommer göra det nu framöver. Finns en stor anledning till det, ska nämligen till New York i slutet av mars. Fasiken vad kul det ska bli, jag och älsklingen åker dit en vecka. Hittade kanonpris 9300 med direktflyg och ett väldigt bra hotell på time square alltså mitt i smeten :) så bara att hoppas dollarn är fortsatt låg. Tipsa gärna om roliga saker att göra i New york!
Otroligt tråkigt väder här idag, regnet verkligen öser ner och jag är sugen på smågodis. Men ut tänker jag inte gå, känns som magen inte är helt ok idag ... Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0