Att ha eller inte ha klänning... det är frågan!

När jag var in på stan i veckan så slank jag bla. in på Lindex. Såg där en kanonsnygg, kort randig klänning. Hade inte tid att prova den då, men blev väldigt sugen på den. Nu är det ju så att jag inte passar så bra i klänningar pga mina hemska ben ;). Men jag kan ju ha ett par snygga stövlar till. Den här klänningen är en sån som både fungerar till vardags och till fest. Vilket jag inte äger nu, äger bara festklänningar.  Ska in och pröva den till löningen, sitter den bra och allt får den följa med hem. Bara hoppas den kommer finnas kvar. Klär mig till 99% i byxor, skadar inte att försöka vara lite mer kvinnlig. Blir min sambo glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0