Som en jäkla risbuske!

Mitt hår ser ut som en jäkla risbuske just nu! Skulle behövas toppas, vuxit sig riktigt långt nu så jag vill bara toppa det, rädd om mitt långa hår. Behöver lägga i en ny toning med för nu har utväxtkanten vuxit sig långt ut och jag skämms hur jag ser ut uppe på skallen. Nu är det ju vår och då vill jag känna mig lite snyggare och bry mig om mig själv. Har varit lite si och så med det i vinter, har känt mig vinterdeppig och då har jag knappt orkat lägga energi på mitt yttre. Men nu ska det bli annorlunda, hoppas Saraleopardis har tid att putsa mitt hår på söndag? Då slutar jag tidigare från jobbet och skulle vara kul att börja måndagen sen och känna mig "FRÄSCH"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0