Slutet gott allting gott!

Precis innan jag skulle gå från lägenheten iväg till interjuven upptäckte jag att mina nycklar var borta, PANIK! Ringde sambon men han hade inte sett dem, hade inget annat val än att lämna olåst. Tror ingen går in här, men man blir ju lite orolig ändå.
Blev lite sen till interjuven, kom dit med rufsigt hår och utåtstående galna ögon. Så illa var det inte, men ja jag såg nog lite panikslagen ut. Verkade göra ett bra intryck ändå, då chefen där ville jag skulle börja på stört. Kommer först börja lite som timvikarie, sen om jag trivs och de med mig får jag välja jobbprocent. Efter jag varit där mötte jag upp Sara på stan, köpte en mascara eller ja för bonusen på H,m. Så blev inte många kronor att lägga i. Fikade inne på gallerian, innan jag åkte hem. Hade råkat fått med Saras hemnycklar i påsen jag fick av henne, så mötte upp henne nere på Brommaplan. Ännu hade inte mina hemnycklar dykt upp, hittade dem till slut i sambons väska. Där de troligen fallit ner, vilken lättnad. Jag brukar sällan tappa bort saker, så trodde att jag blivit helt snurrig i luvan...
Slutet gott allting gott!

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

ha ha bloggade just om detsamma.. :)

2010-03-02 @ 23:52:34
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0