Saknar!

Saknar min fina familj. Alldeles för sällan vi ses, nu senast till jul. Hoppas syster kan komma hit någon helg från Göteborg, så kan vi ut och dansa. Lika danstokiga bägge två och lika knäppa :) Sen kanske storebror med flickvän kan komma hit och lillebror. I maj kommer iallafall mina föräldrar då de fick en finlandskryssning i bröllopspresent av oss barn.
Vill visa vackra Stockholm och leka värdinna och guide, var längesen jag fick göra det nu. Sen funderar jag på om jag och min sambo skulle flyga upp till min bror i Luleå  någonting i sommar. Som ni märker är vi många i min familj, vi är fem syskon. Två tjejer och tre killar, vi har alla namn som slutar på Y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0