På önskelistan!

På min önskelista står nu följande:
- Att dygnet får fler timmar så jag hinner att träffa vänner, ta hand om hemmet etc. Utan att känna mig trött och otillräcklig. Man kan ju önska :)
- Att våren kommer på allvar så man kan sitta på någon mysig uteservering och ta en öl utan att frysa ihjäl.
- Att jag får provanställning och då ev semester med. Håll tummarna för mig!
- Att få besök av mina fina familj.
- Att jag vinner på lotto så jag kan överraska mina föräldrar, syskon, sambo, nära vänner med något speciellt. För att de alltid finns där och ställer upp för mig.
Är väll det jag önskar just nu! Lägg märke till att jag inte önskar mig några saker, bra va? Ska shoppa mycket mindre och uppleva mera... mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0