Orkar jag?

Precis kommit hem från jobbet 7.30-20 idag. Är jättetrött men är grymt godissugen, orkar jag gå ner på affären? Kanske svimmar på vägen eller vinglar fram på gatan av trötthet så polisen haffar mig :)
Hmmm... Nä nu är jag så sugen på något sött så jag måste gå ner på Ica. Så bra gick det med mitt sluta äta så mycket sötsaker haha. Aja! Skitsamma nu ska jag unna mig lite gotta för att sen ta en dusch och äntligen sen få vila mina värkande fötter under en filt på soffan.
Hur tillbringar du din fredag?

Kommentarer
Postat av: Smulan

I fredags hade jag en "trevlig" dejt i sängen. Magsjuka hette han. Han körde slut på mig både i rumpan och i munnen. He he urk!

I vanliga fall är det alltid fredagsmys som gäller...

2010-03-21 @ 21:51:57
Postat av: Glitterskatan her self :)

Nä fy fan otrevlig dejt du hade. Verkar haft nåt släng av nåt liknade, dock utan kräkningar.Kom snabbt gick över lika snabbt, gick magsjuka på ett av mina jobb. Både personal och boende varit jättedåliga..

2010-03-22 @ 15:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0