Lördagsmys!

Sorry att jag varit osynlig här igår! Körde lite lördagsmys då jag jobbade fredagkväll, blev det mys med älsklingen igår kväll istället. Hade  dator och tvspelfritt några timmar, istället gjorde vi tacos( supergott) och skulle se på film. Men blev ett program om kungskobror istället, intressant och lite äckligt. fick bla.se en hane döda en hona för att hon parat sig med en annan hane, tog 45 min innan hon dog. Sen åt han upp henne, kan tyckas grymt men de handlar väl efter sina inbyggda instinkter.  På dagen efter jobbet åkte jag och mötte upp Sara vid globen, tog en sväng i globen och shoppade lite. Köpte ett fint diadem med en rosett med nitar på Lindex( ett tips för alla dem som precis som jag har svårt att ha diadem pga de trycker och klämmer bakom öronen, det här diademet hade jag hela kvällen. Gör inte ont alls) köpte även ett blodrött nagellack och en söt blommig liten duk för att ha på soffbordet. Just ja blev även en hårfärg, körde på chokladbrunt istället för rött som jag sa. Sara klippte och färgade mitt hår,blev typ två cm kortare och mycket mörkare. Så nu känns håret mycket tjockare ,snyggare, friskare.
Tack Sara! Du är bäst vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0