Knas!

Haft så sjuka drömmar inatt, skriver nu när jag kommer ihåg lite Dröm 1: Bla. så jobbade jag på mitt nya jobb, men jag jobbade naken pga jag inte ville bli lortig. Självklart fick man inte göra det, så jag höll på att försöka smyga med det... Hmmmm? Vad det nu ska betyda.
Dröm 2: Var ute och cyklade här i Stockholm, cyklade runt halva staden. Skulle ta en kurva i hög fart, men styret hade låst sig så jag fick hoppa av i farten. Skrapade upp mina händer och fick åka till närmaste läkare som var läkarstationen i Hede. Det är sextio mil dit och mina föräldrar bor där, iallafall mötte jag upp mamma där och de skulle fixa mina händer. Men av någon anledning var  vi tvungen att sätta oss på ett tåg och åka iväg. Sen minns jag inge mer
Ja! Haha! Lät ju inte så roligt nu men var helt sjukt. Är väl hjärnan som rensar intryck från dagen, vad jag nu gått och tänk på? Det är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0