Joina?

Det här vill jag på? Någon som vill med? Tycker att lillasyster och mina bröder kan släpa sig hit till Stockholm till pingst,lördag den 22a maj. Då spelar ett av sveriges kanske bästa coverband "Marmeladorkestern" från Östersund på M/S Vindhem. Skulle vara så roligt att se dem, många år sen sist. Tror senast var när jag och syster skrek oss hesa till "Det gör ont" med Lena Ph.

Tål Ni att det gungar?

Kom och Rocka Loss till några av Sveriges absolut bästa coverband.

Ombord serveras Nachos med dippsåser och Tacos med tillbehör.

(Alt. Räkor, smör och nybakat bröd. Som dessert serveras ostbricka.)

Vi kastar loss från Slussen!

Avgång 19.00. Åter 23.30.

Alla åker för endast 260:- per person !

Gäller t.o.m 19 Maj och efter 28 Juni

Fr.o.m 20 Maj t.o.m 25 Juni: 290:-

 

 

Var på en sån här båtutflykt för några år sen. Hade himla roligt och ett tips till alla som besöker Stockholm eller bor i stan!




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det vore faktiskt himla kul med utställning..inte haft det på 3 år.

2010-03-10 @ 14:31:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Saris leopardis

Jag e på! =) lätt!

2010-03-11 @ 05:08:10
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0