Härligt med sol!

Så härligt när solen lyser, speciellt när det är min enda lediga dag :) På morgonen när jag vaknade såg det mindre muntert ut, vaknade till en grå himmel och snö som föll. Men nu har det spruckit upp och solen lyser på en nästan molnfri himmel. Min fina vän Sara kommer förbi här en sväng och jag tänkte vi ska promenera till Drottningholm och se om kungen är hemma Hehe!  Väldigt fint där ute, ska bli skönt att komma ut och lapa sol. Synd det inte var lite varmare, skulle vilja få lite färg i ansiktet för nu känner jag mig nästan genomskinlig... Blä!
Nu måste jag gå för nu är Sara på väg med tåget!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja lindex blir bara bättre och bättre tycker jag. Kul =)

2010-03-17 @ 17:16:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Saris leopardis

var superskönt att komma ut på långpromenad med dig! Men nu har jag skoskav och är trött. Ska försöka komma ut resten av veckan också. Kanske får ta och åka bort till dig oftare och promenera ihop!! kram

2010-03-17 @ 18:40:10
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0