Håll tummar och tår för mig!

Hoppas jag kan få en provanställning på nya jobbet jag har nu. Trivs väldigt bra där och de flesta i personalen är i min ålder. Stället är relativt litet och så har jag bara drygt en kvart att gå dit. Pratade med chefen där om att jag vill gå från timmis till provanställd( vilket alla i personalen är i ett halvår). Så nu är det bara att vänta och se om de vill ha mig eller inte!
Kommer ha kvar stället jag jobbat på sen 2007 som timmis och hoppa in på i bland för att jag gillar det mycket med. Men mitt tredje jobb kommer jag bara hoppa in på högst sällan, en bit att åka dit och behöver såfall busskort det slipper jag nu. Även fast jag är en duracellkanin och har mycket energi så måste jag ta hand om mig själv! 

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du gissar rätt, det var jeansen som fick följa med hem =)

Hoppas du får provanställning!

2010-03-24 @ 22:24:24
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

godmorgon =)

nej inga våfflor för mig, gillar varken våfflor eller pannkakor.

2010-03-25 @ 08:20:12
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0