Ge, låna mig lite böcker tack!

Tror att det perfekta jobbet för mig vore att jobba i tex en bokaffär! Få rabatt på böcker  skulle inte vara helt fel. Älskar att läsa, bland det bästa jag vet är att lägga mig tidigt med en riktigt bra bok i min hand. Drömma mig bort i bokens värld en stund eller som jag gör i flera timmar då jag gillar att sträckläsa.
Just nu har jag ingen riktigt bra bok, blir tokig får ångest. Så snabbt som jag läser så skulle det bli svindyrt att köpa nya böcker hela tiden. Borde bli medlem i någon bokbytarklubb, det borde väl finnas? Annars tar jag tacksamt imot böcker någon inte vill ha längre ;), jag läser det mesta. Lika gärna tjejromaner med mycket lull,lull som skräckromaner med Koontz eller King, men aldra helst böcker med verklighetsbakgrund eller sådana som är lätt skruvade...

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

Jag har många böcker du får låna om du vill!! kram

2010-03-18 @ 13:58:55
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0