Allt man ska hinna vara...

Man ska hinna vara sambo, väninna,dotter,syster,faster,jobberska,städerska,tvätterska,kokerska m.m. Inte konstigt man känner sig helt psykiskt utmattad ibland. Vill så mycket men har svårt att få tiden att gå ihop, tror jag måste börja äta vitaminer för att orka allt. Nu klagar jag inte bara så ni vet, har ju själv valt att jobba mycket etc. Ingen som kräver saker eller tid av mig, men jag har höga krav på mig själv. Vill ju finnas där för alla, ge alla en bit av mig.
Men om jag någongång verkar "konstig" som min sambo säger...;)
Så är det inget som beror på någon! Behöver tid att ibland ladda mina duracellbatterier. Så då kan jag verka disträ, slö, sur bla bla you name it!...
Älskar alla mina kära så mycket och ni betyder allt för mig! Ni som har format mig till den person jag är idag. Att våga ta risker och att allt ordnar sig bara man vill och kämpar. Att försöka komma över min blyghet och släppa folk nära inpå mig. Att chansa och skiter det sig har man iallafall försökt.

Tack! Ni är bäst!






lallalalala.gif animated rose image by 951319






Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

tack själv, dU är bäst!! fin blomma du lagt upp också!! =) MASSA KRAMP-KRAMAR!

2010-03-11 @ 05:10:01
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0