Här och nu!

Varit frånvarande här nu några dagar! Jag lever och inget har hänt, så ni behöver inte oroa er. Jag har bara haft en tung jobbarhelg och noll energi att skriva på bloggen. Sist jag skrev var det om jag skulle på "Satc 2", jag tyckte filmen var väldigt bra. Blev inga krokodiltårar nu då denna var mera rolig :=) Efter bion var det tänkt vi skulle gå och ta en öl, men en öl slutade med nio på Kellys rock bar. Faktiskt som vanligt när jag och Sara bestämmer oss för att ta en öl... haha! ;) Annars så har jag bara jobbat, idag är jag ledig men är tvätttant istället. Har inget att ta på mig, bara att bita i sura äpplet och stiga upp och få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0