Ahhh härligt med ledig helg :)

Har haft en riktig lugn,ledig helg! I fredags efter jobbet åkte jag till S och M och drack några folköl även min sambo var där. Sen gick vi till restaurangen Sorbon som ligger precis nere i rondellen här i Brommaplan. Blev tre öl, de har haft amerikansk månad och serverat olika sorter amerikansk öl. Prövade en Duff som Homer simpson dricker jämt i serien, den var inge vidare måste jag säga. Igår var det tänkt att jag skulle möta upp Sara och gå ut på krogen, men ingen av oss kände för det. Då tänkte vi bio, men gick inget bra just nu + att det säkerligen skulle vara kaos på tunnelbanan efter prinsessbröllopet. Så blev en hemma kväll för mig med naturgodis och limevatten, kollade en film innan jag somnade på soffan. Idag ska jag eventuellt möta upp Sara på stan och ta en fika, sen behövs det städas här hemma. Kommer in så mycket pollen just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0