Just nu...

har jag storebror ( 6 år äldre än mig) och hans flickvän på besök här i Stockholm. Har blivit att gå ut och äta middagar varje kväll, igår hamnade vi på Koh phangan. Känd thairestaurang som har en riktigt cool inredning, släcker ner så blir det åskmuller och blixtar, syrsor som låter och fiskar som simmar omkring. Känns som man hamnat i Thailand :) Jag åt rebensspjäll, första gången jag testat det var gott men tror inte det blir det någon fler gång. Har även varit runt på en himla massa pubar, vädret har varit kanon så det har varit gott med öl i hettan. Ikväll blir det middag igen och ja kanske även någon öl ;), men betydligt lugnare då jag har ett monsterpass  framför mig imorgon. Kommer jobba från morgon till kväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0