Tomtar på loftet!

Trodde julen var slut, men jag har fortfarande tomtar på loftet. Uppe i skallen alltså, hehe... Nä, har jobbat idag och är något slut i huvudet. Blir en lugn hemmakväll med chips och Omen, såg orginalet från 1967 igår. Blev lite halvskraj, helt säker på att jag skulle möta en djävulshund när jag traskade i min ensamhet till jobbet imorse.
Jag är så himla duktig på att fantisera ihop de mest hemska saker som kan hända mig när jag ska på jobbet, speciellt när jag jobbar morgon på helgen. Då jag möter max fem bilar en sträcka som tar mig högst tio minuter att gå, i varje bil ser jag en mördare etc... Slutar oftast med att jag halvspringer. Verkar inte bättre än att jag är galen, hehe... Fler som har sjuka nojjor och fantasier att dela med sig av?

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ha ha det kanske är dig folk ska va rädd för. Nä då, jag har ju den hopplösa skräcken för att hitta nån hängandes i torkrummet i tvättstugan. Huvva!

2010-01-16 @ 21:30:52
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det blev 3-4 glas för mig..är ju så gott..och lättdrucket, ihop med mat dessutom =)

2010-01-16 @ 23:19:57
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej!



Nu har jag äntligen tävlingen alla tjatat om! Välkommen in och se om det är någonting för dig. Tävlingen är värd 2000 kronor..

Lycka till!

2010-01-17 @ 14:15:48
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: tobbe

Hej! Nya designen samt bloggen är ute nu. En pappablogg, inväntan på att bli pappa. Om du gillar bebisar/barn så är bloggen något för dig!Tyck till och börja följa den! :)

www.tobiasbloggen.blogg.se

2010-01-17 @ 14:42:30
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Glitterskatan her self

Haha... Efter du berättade din rädsla har jag med blivit lite skraj för torkrummet mäste jag säga.



Ja Pyttis gott med vin, speciellt rött. Börjat att mera festa på vin, förut blev det mest cider. Tycker inte det är lika gott längre.



Ska kolla tävlingen på din blogg Sandra.



Vad kul med en pappablogg. Grattis till kommande barnet.

2010-01-18 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0