Tänk om?

Jag skulle lägga lite mer tid på mitt välmående och utseende. Som Sara skrev på sin blogg fixa fina naglar tex, jag är en omöjlig nagelbitare och det är så fruktansvärt fult, bara måste sluta. Vet ju att jag får superfina naglar om jag låter dem växa, har hänt max tre gånger i mitt liv sen jag var fyra år och började med denna hemska ovana. Sen vill jag nog lägga i en toning i håret en röd, känns lite matt och glanslöst nu. Borde ta någon sväng förbi solariumet med, känner mig såååå blek nu. Känner mig inte alls fin just nu! Bara små enkla saker för att jag ska trivas mer med mig själv.
- Kanske borde kolla upp en salong som kan fixa bra naglar, så mina nagelstumpar kan växa i lugn och ro under. Kan ju inte ha för långa i mitt yrke, men lite,lite längre än normalt fungerar ju.
- Billig snygg toning kan jag ju hitta var som helst. Gärna någon snygg röd, lte mer liv i håret då.
- solarium har jag vid gymmet, som ligger knappt fem minuter hemifrån. Kanske inte det billigaste men nära och bra.
Ska ta och kolla upp lite idag... Roligt, roligt sa tant!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du fått en bra start på veckan!

2010-01-18 @ 11:14:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: J o Kotten

Jag tycker, och har alltid tyckt, att H&M's egna hårtoning är superbra!!! Jag ska själv tona håret nu, men är i Spanien i några månader och får hitta nå't spanskt motsvarande. :-)

2010-01-18 @ 15:03:13
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: Glitterskatan her self

Ja du Pyttis, jag som är helt snurrig sådär på morgonen. Klickade in på ett gammalt inlägg utan att reagera. Haha...Hoppas du har en bra dag!



Jokotten Kanske ska testa den toningen, tror aldrig jag gjort det. Testat så mycket på mitt hår genom åren, ett under att det sitter kvar. Härligt att vara i spanien absolut inte avis, haha...

2010-01-18 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0