Nytt år, nya möjligheter!

Så var man några dagar in på det nya året, nytt decenium. Intressant att se vad 2010 kommer ha med sig, hoppas på ett fast jobb. Helst på stället där jag är timmis nu, men det ser ut som en omöjlighet. Har inte avlagt något nyårslöfte, då jag vet att jag ändå inte kan hålla det. Brukar ha det klassiska börja träna mer, mindre sötsaker. Men jag kan aldrig hålla det ändå, så skiter i det. Nyårsafton firades hos Lasse och Sandra med ett annat par och älsklingen + jag. Blev lugnt, lyssnade lite på musik och snackade lite innan vi skulle ut lagomt till tolvslaget för att åka pulka. Blev några vändor i backen, men det var så kallt. Så ingen ville vara ute någon längre stund. Efter pulkåkningen blev alla så trötta, så vi somnade i soffan. Så såg min nyårsafton ut. Annars har/är jag rejält snuvig. Varit så tråkig så jag mest legat och sovit på soffan, haft noll ork och energi. Men idag känns det lite bättre, ska ta en sväng i tvättstugan!
Ska försöka sätta in lite foton, blivit dåligt med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0