Mycket jag vill men lite jag orkar!

Just nu kryper rastlösheten i mig. Är riktigt kallt ute, men ska ta en promenad ner till affären. Kanske den värsta rastlösheten försvinner. Hoppas jag orkar ta mig iväg till gymmet ikväll, skulle verkligen behöva en riktig genomkörare av kroppen. Men det är just det där att orka, för när man väl är där går det bra. Måste ta tag i spinningen med och funderar på att även börja med afrikansk dans, det verkar sjukt kul.
Varför ska jag vara så trött? Vill vara en riktig piggelin nu, så mycket jag vill göra men orken sinar.

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

På måndag kör vi!!!!!! Hoppas verkligen det finns platser nu!! =) ser fram emot det som fan!! får träna lite hemma tills dess, å gå promenader i helgen! =)

2010-01-15 @ 01:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0