Varför?

Läste i Aftonbladet om en tjej i Kina som ska plastikoperera sig för att bli lik Jessica Alba. Hon säger att hon gör det för sin egen skull. Men verkar mer för att få tillbaka sitt ex, en kille som är sjukligt besatt av Alba. Han har fått henne att bära blond peruk mm för att hon ska likna henne. Fattar inte ens varför hon vill ha tillbaka en sån idiot till kille. Sen att ändra på sig för någon annan va fan! Skulle jag aldrig göra, min kropp är min bara min. Tror inte hon kommer må bättre av att operera sig... Ni kan hitta artikeln härhttp://www.aftonbladet.se/wendela/article6560743.ab
21-åriga Xiaoqing planerar att operera sig för att bli lik s

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ja verkligen tragiskt, men kan hända vem som helst utan att man tänker på det. Det kan vara allt från att man ändrar åsikter, ändrar klädsmak, musiksmak eller som jag börja dricka vin, men det lyckades ju inte så bra. Jag försöker nog i början, men är alldeles för stark i vad jag tycker, så det blir inga ändringar ändå. Men ja jag kan ändå förstå att man kan bli besatt av att ha ett utseende killen gillar, tragiskt för tänk om nästa kille inte gillar det ;)

2010-02-08 @ 09:30:50
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Stackars tjej....

2010-02-08 @ 20:05:54
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0