Strandad val!

Igår testade jag pilates för första gången. Riktig roligt förutom en övning när man skulle ta sig från liggande till sittade på visst sätt. Alla i gruppen klarade det, förutom jag som låg som en strandad val. Hur jag än kämpade för att ta mig upp så gick det bara inte. Fick skämmas lite, inbillade mig att de andra tittade konstigt. Men vad jag såg brydde sig ingen om mig. Får trösta mig med att ledaren sa att det inte var någon nybörjarövning och att de flesta som var där testat yoga eller core. Men jag ska testa det igen, skam den som ger sig. Annars vet jag inte vad som är fel på mig haha... Stel som en pinne vet jag att jag är men va fan det här var nästan tragisk komik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0