Rening!

Haft en härlig ledig helg! Inte druckit en droppe alkohol, fast var sugen på en kall öl i fredags. Har bara varit hemma och vilat, tog en promenad till affären igår. Fick gå gånger två i kylan och snöyran, glömde gravlaxsåsen. För utan den smakar lax och ris inte lika bra. Inget väder jag gärna går ut i, men idag ska jag träffa Sara. Får se vad vi hittar på. Har så gott som bestämt mig nu  att jag ska ta bort akrylnaglarna, vill att mina egna ska växa ut. Så jag kan måla dem i läckra färger, som skarpt rosa, blått, turkost... Mums!

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

Mina kommer också ryka när dom inte går att reparera längre, sen måste mina egna få vila lite, eftersom dom är nedslipad så mkt ny efter egypten 2gr å stinsen... Blir säkert jättefint med lack!

2010-02-21 @ 23:34:36
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0