Onödigt eller roligt vetande?

Vilken svordom använder du mest? Fuck!
Äger du en iPod? nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har ingen väckarklocka annat än på mobilen. Den är inställd på varje vardag 6.45 då min sambo ska upp. Annars använder jag sällan väckarklocka.
Hur många resväskor äger du? 1 stor som jag fått eller lånat från mamma. Minns inte, haft den tre år nu.
Använder du flip-flops? Sällan, men köpte ett par fina på Mallis. Som jag använde varje dag där.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och, men är ingen duktig fotograf. För skakis i mina händer.
Vilken var den senaste filmen du såg? "Sauna" skräckfilm.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Umgås gärna med bägge delarna. Har kompisar med barn och kompisar utan.  
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En stor fin, ny lägenhet. Sen en kissekatt för extra hemtrevnad.
Har någon någonsin kallat dig lat? Absolut! Finns flera som gjort det. Men brukar vara en duracellkanin mestadels...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, kan jag inte sova går jag upp och tittar på tv eller läser tills jag blir trött.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? I den vi har tror jag det ligger en blandskiva med massa bra låtar.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Svarar helt klart Depeche Mode på det.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej
När var senast någon stötte på dig? Senast jag var ute på krogen med Sarisleopardis.
Vad åt du till middag senast? Åt rotfruktsplättar med lingonsylt på jobbet igår.
Använder du huvtröjor? Har bara en. Tyvärr använder jag den sällan.
Kan du vissla? Ja!
Vem var den senaste som ringde dig? Min mamma.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Är en riktig fegis! Men ska tvinga mig själv att åka lite roliga saker på Grönan i sommar.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja det händer nog.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja! Gillar att titta på tecknat fortfarande ibland.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vällingby Centrum är närmast. Faktiskt rätt så stort, saknar dock Cubus där.
Hur många syskon har du? Fyra.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nä, jag är alltid blyg- oavsett kön.
Vilken film kan du alla replikerna till? Sånt är jag dålig på. Snappar upp nån replik här och där.
Äger du några band t-shirts? Nej! Ångrar att jag inte köpte en tröja med Depeche Mode när vi såg dem i Rom i somras. Såg en jättefin lila, men för mycket folk och lång kö gjorde att jag gav upp.
När flög du senast? Till Mallorca i somras.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2 till barbordet i köket, men sitter aldrig där. Sitter i soffan istället.
Läser du för skojs skull? Ja, jag älskar att läsa.
Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska och vill lära mig spanska.
Diskar du din egen disk? Ja!
Har du gråtit offentligt? JA! Behöver jag gråta så struntar jag i om det är offentligt eller inte.
Har du en stationär dator eller en laptop? Mac stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Dålig på det. Vill bli bättre, roligt och lära sig nya saker.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En till tatuering med ett c eller en älva skulle jag vilja göra.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar ingen roll.
Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej! Men jag och syrran har pratat om att åka dit någon gång.
Vad har du med dig in på bion? Sällskap och eventuellt smågodis.
Vem var din favoritlärare och varför? Ragna, min tyskalärare i högstadiet. För att hon var så cool, kunde sätta vem som helst på plats. Sen var hon väldigt rolig och varm som person.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, det tror jag inte.
Vad har du för väder? Snöoväder
Har du en blogg? Duh!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi
Gillar du att flyga? Både och. Har börjat bli räddare med åren.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Det kommer jag inte håg.
Vilken är din favoritdrink? White russian.
Gillar du din boende-situation? Nja, det är lite trångt. Men duger nu när det bara är vi två.
Vilken är din mammas hemstad? Bor på liten ort nu med femton mil till Östersund. Annars uppväxt i Rutskoga nära Kristinehamn.
Din pappas hemstad? Bor i samma hus nu, som han är född och uppväxt i.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Sex timmar just nu.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Vissa, går i perioder.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, var oftast lugn och tyst.
Vilken är din favoritfrukt? Banan. 
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 33. Usch…
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej!
Tror du på liv på andra planeter? Ja! Tror inte vi är ensamma.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Hmm… Det kommer jag inte ihåg.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte att man kan begränsa Gud på det sättet om Gud finns.
Vad var det senaste du åt? En banan.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? De tyckte bara att det var fint och ovanligt. Alla vi syskon har namn som slutar på y.
Gillar du senap? Ja, det är gott.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det som inte dödar härdar eller Dont worry be happy!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja! Det vill jag verkligen göra någon gång i mitt lv.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej!
Tycker du om att krama folk? Ja! Jag gillar att kramas.
Skulle du säga att du är trendig? Köper det jag tycker är fint oavsett om det är en trend eller inte.
Äger du en digitalkamera? Ja! Just nu två stycken. En rosa och en grå.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Fått höra att jag liknar Eva longoria parker eller Sandra Bullock.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det gör det.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många. Minns inte vilken som var den senaste.
Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar ja och andra inte. Beror på humöret.
Vad är du allergisk mot? Värktabletten "Citadon" och ett rött färgämne som finns i vissa glassar.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej! Men tycker det är hemskt att läsa om djur som plågas ihjäl för att bli mat.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte!
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, det är jättekul att läsa såna här listor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0