Min helg!

Lovade att skriva lite om min helg.  I fredags var jag bara hemma, tittade på ett intressant hajprogram på Animal planet och åt morötter, gurka med dipp. Körde på vatten till hehe! Igår var vi och firade min kompis Carola som precis fyllt trettio år. Blev bjudna på smaskig smörgåstårta och öl, sen kladdkaka och kaffe. Var där några timmar innan vi åkte hem en snabbis, för att sen dra vidare till  min sambos syster. Tittade på deltävling ett i melodifestivalen, faktiskt inge vidare. Den enda jag tyckte var ok var Ola, någerlunda bra låt. Resten var bara EHHH WHAT! typ, blev faktiskt besviken. Hoppas resten av tävlingarna blir bättre. Sen idag har jag bara jobbat som vanligt ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0