Melodifestival

Imorgon är den första av deltävlingarna för melodifestivalen. Gillar inte det nya systemet nå vidare, med massa deltävlingar innan finalen. Tyckte det var bättre förut med bara en tävling, får se om jag kommer se imorgon eller inte. Kom ihåg när Lena Ph tävlade med "Det gör ont", var ute på krogen och fastande direkt för den. Sen har jag haft massa kul till den, speciellt i Östersund. En annan är Magnus Carlsson "Live forever", som det var en ren skandal att den åkte ut, den borde gått till final tycker jag. Båda är såna låtar som man blir på superbra humör av, bra och spela sådana dagar man känner sig trött och hängig så mår jag genast mycket bättre... Denna är till dig syster, fasiken vad vi skrik sjungit till denna. Hellre än bra haha..Det göööööör ont!!! Sjunger fruktansvärt bra och snygg med...

Kommentarer
Postat av: Smulan

Det här var roligare. Även om inte schlager är min musiksmak så är det kul. För mig som är hemma på lördagskvällarna så välkomnar jag alla tävlingar, men dom är väl kul att festa till också. Ha en trevlig helg, själv ska jag jobba

2010-02-06 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0