Lite piggare!

Skönt att känna sig lite piggare, duracellkaninen börjar återvända. Idag har jag ledigt från jobbet, vet inte riktigt vad jag ska göra. Nu på förmiddagen blir det nog en promenad, sen slöa framför tvn några timmar. Sitta och slöa framför " Våra bästa år", "Oprah" och min favorit "Ellen show". Sen ikväll ska jag eventuellt till Sara, som ska få hjälpa mig med mina naglar. Börjar bli längre än jag kan hantera nu, ska nog iväg och fylla dem när lönen har kommit. Fast är lite fundersam om jag ska ta bort dem helt och för en gångs skull låta mina egna växa ut. Väldigt sugen på att testa massa roliga färger på dem...

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

är härligt att slöa framför tv:n framför sådana där program man inte behöver engagera sig i =)

2010-02-18 @ 12:24:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0