Inte så smart!

Knappt kunnat sova inatt, inte undra på det fullpumpad på coca-cola som jag var. Har varit allt annat än trött, gick upp och tittade på hockey när sambon kom hem från krogen. Sen när väl lagt mig, har jag legat och vridit på mig tills äntligen somnade. Känns som jag precis hade somnat riktigt, när väckarklockan ringde...gahhh!

En sak är så bra iallafall mitt iall trötthet. Att vi har plusgrader och att jag kan se snön sakta smälta bort, speciellt på balkongen. Där det rasat snö från taket, så det nu nästan är knädjupt med snö om man nu skulle våga sig ut dit. Mindre bra, alla bilar som envisas med att köra nära trottoarkanten när det är stora pölar på vägen, livrädd att bli dräkt med smutsvatten varje dag nu när man måste ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0