Besök från ovan?

Lite konstigt! Har precis tagit hand om all disk här hemma, när jag stod där och diskade dök en koltrast upp. Den satte sig på fönsterkarmen och kikade in. Känndes precis som den studerade mig, prövade att flytta mig från diskbänken. Men då sträckte den på sig för att som det verkade se vart jag tog vägen. Kom jag för nära fönstret flög den iväg men kom tillbaka fyra gånger och satte sig igen. Säkert bara en slump, tyckte nog bara platsen var bra att sitta på. Men jag väljer att tro att jag fick besök av någon som lämnat jorden och bor i himlen. Som kom bara för att se att jag har det bra och visa att han eller hon vakar över mig.

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

ja.. vem vet. =)

2010-02-13 @ 01:14:24
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0