Jo men visst!

Japp jag lever "ont krut förgås inte så lätt" ;) nää då skoja bara. Har varit så intensivt sista tiden att jag knappt haft ork till annat än att jobba. Men i lördags blev det en sväng ut på krogen med Sara och Ola. Hamnade på Patricia partybåten vid slussen. Jag dansade som en toka under kvällen var så himla bra musik så gick inte att stå still :) Efter krogen gick vi på donken. Ola hade försvunnit hem tidigare så jag och Sara käkade på donken, var så himla hungrig har knappt haft någon matlust de senaste dagarna. Men nu verkar hungern vara tillbaka igen. Gårdagen vilade jag mest, blev en sväng ner till affären var sugen på lite gotta men det var det ända jag orkade med. Sen bodee jag i soffan hela kvällen. Idag är jag ledig blir en lugn dag men ska in på stan för en fika med Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0