Envis sjuka!

Åkte på en riktig dunderförkylning förra helgen som fortfarande håller i sig. Började på extra jobbet förra lördagen, kände mig slut i kroppen och allmänt risig. Fick byta tid med min kollega och gå hem en timme tidigare. La mig i soffan och däckade totalt kan man säga. Sen låg jag utslagen i soffan hela helgen och måndag, tisdag var jag hemma från jobbet. Haft feber, ont i leder, ont i halsen och öron. Hosta som håller i sig än och tappat rösten nästan helt och låtit som en hes kråka, som det med går i vågor nu. Envist att bli av med! Men hellre förkyld än att jag får vinterkräksjukan peppar,peppar! Idag ska jag träffa Sara för byte av julklappar, presenten får max kosta 100 kr roligt och lite svårare... Men tror jag hittat lite bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0