Liten lista!


Du heter: Cindy







Smeknamn: Har inget!

Låt som när du är ledsen sörjer till? Låten till de ensamma med Mauro Scocco

Beroende av: Kärlek

Vad tror folk om dig? Väldigt blyg, fåfäng, trevlig. 


Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende


Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv. Inga krussiduller!


Brukar du skratta för dig själv? Ja händer väldigt, väldigt ofta.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det blir bra. Köp för flera dagar. Puss!


Var bor du? Stockholm


Trivs du där? Stormtrivs :)

Har du haft sex idag: Nope


Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Cindy. Beroende vem det är!


Vem ringde du senast?: Älsklingen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det var lugnt på jobbet.


Brukar du komma i tid: hmmm brukar komma någon minut i till jobbet och någon minut över när jag ska träffa någon kompis.


Hur känner du dig nu: Lat! Ska ta tag i mig själv efter det här.


Vanligaste färg på dina kläder: Svarta


Vad tycker du om fötter: Har inget emot fötter om de är fräscha


Vad saknar du: min familj, en fet spelvinst ;)

Hade du en bra kväll igår: Ja, hade en lugn kväll. Låg i soffan och kollade film.


Favorit dryck på morgonen: Mjölk och kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt


Är du blyg?: Om jag är


Sysslar du med någon idrott: Nä tyvärr! Funderar på att dra igång med spinning... Löve it!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!


Har du spytt offentligt: Ja tyvärr haha!


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ragga på tjejer


Är du nöjd med ditt liv: Ja!


Är du bortskämd: Nope!


Vad gör du i morgon: Då ska jag jobba extra kvällspass.


Vad är det värsta du vet?: Falska människor, att vara osams med någon.


Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja absolut.



Vad är det finaste du fått?: Kärlek av mina nära.


En speciell dag du minns: När jag träffade min älskling på Golden Hits här i Stockholm.


Du samlar på: Dammråttor


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syrran,Sara


När grät du senast: var nog någon dag sen. Har jättelätt för att gråta!


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle först ge bort pengar till familjen, någon vän, sen boka en lång utomlandssemester låååångt bort med de jag älskar :)


Vill du gifta dig: Om frågan kom så visst men annars inte viktigt!


Vill du ha barn: Så småningom men inte just nu.


Är du musikalisk? Nä

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, mjölk, cola


Bor dina föräldrar tillsammans : Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja många gånger

Biter du på naglarna: Ja tyvärr! Hatar att jag gör det grrrrrrrrrrr!


Logga in på improveme.se


SENASTE NYTT
HÅRSPECIAL
STJÄRNAN FÄRGAR HÅRET
TATUERAT IN HENNES NAMN
HUGH HEFNER TYCKER TILL
CHOCKBILDERNA
BABYKILONA ÄR BORTBLÅSTA
VEM ÄR KÄNDISEN?
BLI RÄTT I HÅRVÄG
KIM KARDASHIAN TYCKER TILL
VECKANS SNYGGASTE
TRÄNINGSTIPS FRÅN HOLLYWOOD
HETAST 2010
ANISTONS NYA PARFYM
KOLSYRA MOT LINJER
SPENCERS NYA STIL
JESSICAS TUFFA SCHEMA
SÅ FIXAR DE FORMEN
SPANA IN HÅREN
SOFI FAHRMAN I BÅSTAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0