Pillat mig i naveln hela kvällen lång...

Gräsänka ikväll och har haft det så fruktansvärt långtråkigt. Brukar ibland vara skönt att vara ensam men ikväll var tvärtom,  har känt mig så ensam. Legat mest i soffan och inte orkat ta mig för någonting, finns saker jag borde göra men hade ingen lust ikväll. Låg i soffan och tittade på " Celabratiy rehab with dr Drew" mycket intressant program men samtidigt väldigt tragiskt. Gillar såna lite djupare program.
Någon mer en mig som är löjligt mörkrädd när de är ensam?? Just nu har jag tänt i vardagsrum,hall och i sovrummet. Speciellt sovrummet klarar jag inte av att ha släckt i när jag är själv. Hände flera,flera gånger att jag sov med ljuset tänt när jag bodde ensam. Annars började jag inbilla mig saker, kan säga att jag kan ha såna sjukt otäcka fantasier så det inte är sant. Blir nästan rädd för mig själv, tur jag inte är ensam allt för ofta ;)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det finns inget sötare finare än katter =)

Lilla pluttan =)

2010-05-02 @ 10:13:46
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Saris leopardis

hehe. Tro det eller ej, jag kunde också bli lite mörkrädd när jag hade större lägenhet. ;-)

2010-05-02 @ 22:07:08
URL: http://leopardhonan.blogg.se/
Postat av: CJ

Jag e också sådär löjligt mörkrädd när jag är själv på kvällarna. Har blivit bättre sen jag slutade kolla skräckfilmer dock. :)

2010-05-04 @ 14:29:57
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0