Lite påsktrött!

Sista påskdagen, skönt men ändå trist. Lite mysigt med storhelger, även fast påsken inte är så speciell. Varit kvar i Stockholm hela påsken, jobbade i fredags. I lördags var vi till min sambos syster som bor lite utanför stan, fick oxfile med potatisgratäng till middag där sen spelande vi ett sällskapsspel som heter " Ugungo" tror jag. Jag sög verkligen på det, förlorade stort :). Igår var vi och hälsade på några vänner, satt där till tretiden på morgonen. Sen idag har jag jobbat på förmiddagen och nu ska jag snart iväg och jobba kväll, haft några timmar ledigt mellan passen. Känner mig helt slut och inte speciellt utvilad efter två lediga dagar men det ska nog gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så roligt att du gillade mina påskharar. Nu har jag en tävling hos mig, Du kan vinna ett snyggt armband! Välkommen att kika!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0