Annars då?

Tur man inte ska ut och flyga nu med tanke på att all trafik är inställd i flera länder pga askmolnet från vulkanen på Island. Stackars alla de som missar sin resa eller blir strandsatta någonstans. Annars då så har jag jobbat idag, varit en väldigt lugn och skön dag på jobbet. Just nu rätt jobbigt, känner mig olustig och har lätt hjärtklappning. Känner mig lite ängslig och orolig men vet inte varför. Så jäkla jobbigt när känns så :( ska äta lite och sen ta en dusch och hoppas det släpper. Någon fler en mig som får dessa oroattacker??? Jag menar mitt liv är ju på topp men ändå just idag känns det tungt i bröstet och jag vet inte varför?

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

Tryck i bröstet kan just bero på ångest och oro! KRam

2010-04-21 @ 18:45:52
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0